9. - 10. dubna 2013
OREA Hotel Santon, Brno
Vážené manažerky, vážení manažeři,
naše konference pořádáme úspěšně již 13 let a vždy se tématem konference snažíme reagovat na současný aktuální vývoj ve firmách.
I letos jsme pro Vás vybrali „žhavá témata“, která se řeší v řadě firem. Věříme, že Vás naši řečníci zaujmou a že si z našeho setkání odnesete hodně inspirace do další práce.
Jako vždy je konference koncipovaná tak, aby zde zaznělo celé spektrum názorů na danou problematiku a s dostatečným prostorem pro diskusi a výměnu zkušeností.
Motto: “Aby člověk dosahoval kvalitních výsledků, musí mít motivaci. Chcete-li, aby dosahoval kvalitních výsledků pod Vaším vedením, musíte ho umět motivovat“
….a to vše v přátelské neformální atmosféře
Celá konference, jak už je u nás tradicí, začíná ve 14.00 hod. zážitkovou částí.
Co dělat v době stresu, škrtů, snižování stavů a nejistoty? Jak využít opatření, která nic nestojí?
Investice do komunikace a vztahů nemusí stát nic a může hodně zvýšit výkon firmy. Proaktivnější přístup, vstřícnější a rychlejší
dohody, uvolněná tvořivost a motivace pro inovace. V letošním bloku prožijeme a probereme 4 témata:
Zažijete: změnu od diskuzí, teorií a ppt prezentací = akci, osobní prožitek a reflexi + propojení s praxí.
Dozvíte se: které z vašich 4 uší je nejsilnější, jak zabít bílého koně, jak se ochránit před jedovatým slovem a také jaký je
rozdíl mezi 99 a 100%.
Můžete si odnést: konkrétní nápady a rozhodnutí, jak využít „opatření zdarma“ ve vaší firmě.
Mgr. PETR KUBALA, vedoucí zážitkové sekce - lektor, kouč
1. část večera: Pozvání vystoupit a pobavit Vás přijal velmi zajímavý host – český básník, kulturní
publicista, překladatel, scénárista a moderátor PhDr. IVO ŠMOLDAS.
2. část večera: Společenský večer s Cimbálovou muzikou Jitky Ondráčkové.
Konference bude probíhat ve 2 sekcích. V každé sekci vystoupí manažeři s konkrétními praktickými příspěvky a zkušenostmi
k danému tématu. Po skončení příspěvků je prostor pro otázky ostatních účastníků a diskusi.
Naše doba, ve které žijeme, je velmi náročná na dynamiku a rozvoj firmy. V těchto neustále se měnících podmínkách bývá pro vedoucí pracovníky často obtížné udržovat pozitivní atmosféru ve společnosti i ve svých týmech. Firmy i manažeři si vytváří různé metody pro udržování pozitivní atmosféry pracovníků a neustále se je snaží vylepšovat. Ve firmách, které si významnými změnami prošly, jsou pracovníci vystavováni zvýšenému stresu, vyplývajícímu především z obavy o nejistou pracovní budoucnost. To se výrazně promítá i do atmosféry v týmu a celé společnosti. O různých přístupech a metodách, jak negativní atmosféru eliminovat a předcházet jí, se s vámi podělí manažeři z firem, kde si podobnými změnami prošli. Od těchto prezentátorů můžete získat inspiraci pro Vaši manažerskou práci v případě, že se do podobné situace dostane i Vaše společnost.
Ing. JIŘÍ DENK, vedoucí manažerské sekce - lektor a ředitel firmy ALTEGO s.r.o
Situace na trhu prakticky ve všech oborech není jednoduchá. Jedním z hlavních klíčů k úspěchu firmy je úspěšná činnost jejích obchodních zástupců. Na jejich práci záleží, zda bude nových zákazníků přibývat nebo stávajících zákazníků ubývat anebo jestli dokáží udržet kontakt se zákazníky, kteří třeba na chvíli přeruší spolupráci. Situace je občas nepřehledná. Ať je ale situace jakákoliv, každá firma řeší optimální využití potenciálu obchodníka. Co do tohoto pojmu všechno náleží? Začíná to motivací obchodních zástupců, plánováním jejich činnosti, následnou kontrolou, vyhodnocením a ze závěrů vyplývajícím rozvojem a tréninkem. Vystupující obchodní manažeři se v této sekci s Vámi podělí o své zkušenosti z oblasti motivace obchodních zástupců a následnou kontrolu jejich pracovního výkonu.
Mgr. Michal Čech, vedoucí obchodní sekce, lektor a kouč
V RÁMCI KONFERENCE Vás také seznámíme s našimi novinkami.
13.00 – 14.00 | Příjezd a prezence účastníků praktické části |
14.00 – 18.00 | Zážitková část |
18.30 – 19.30 | Večeře |
19.30 – 21.00 21.00 – 24.00 |
Vystoupení hosta – PhDr. Ivo Šmoldase Společenský večer s Cimbálovou muzikou Jitky Ondráčkové |
8.30 – 9.00 | Prezence účastníků konferenční části |
9.00 – 10.00 | Úvodní slovo Představení účastníků Vyhodnocení zážitkové části z předešlého dne Novinky Altega |
10.00 – 10.20 | Přestávka |
10.30 – 12.30 | Příspěvky řečníků a krátká diskuse v sekcích |
12.30 – 14.00 | Oběd |
14.00 – 16.30 | Příspěvky řečníků a krátká diskuse v sekcích |
16.30 – 16.50 | Přestávka |
16.50 – 17.10 | Prezentace nejdůležitějších myšlenek a momentů ze sekcí |
17.15 | Ukončení konference |
Věříme, že Vás program i struktura konference potěšila a že spojíte příjemné s užitečným a přijmete na tuto
konferenci naše pozvání.
Těšíme se na Vás.
Tým firmy ALTEGO s.r.o.